
7 lat gwarancji
1.Podstawowa gwarancja na nowy samochód.
Gwarancja producenta udzielana jest na nowy samochód i rozpoczyna się w dniu jego wydania. Okres jej trwania limitowany jest okresem eksploatacji lub przebiegiem pojazdu, licząc od daty wydania nowego samochodu w zależności, co wystąpi wcześniej, z odpowiednim uwzględnieniem warunków szczegółowych.
1.1 Zakup pojazdu przez osobę fizyczną na użytek własny lub osobę prywatną do prowadzenia działalności gospodarczej.
Kia Cee’d, Pro_Cee’d, Cee’d SW, Carens, Optima, Picanto, Rio, Sorento, Soul. Sportage, Venga
– gwarancja podstawowa: 7 lat lub przebieg 150 000 km w tym pierwsze 3 lata bez limitu kilometrów;
– gwarancja na perforację blach nadwozia: 12 lat bez limitu kilometrów;
– powłoka lakierowa: 5 lat lub 150 000 km;
– fabryczne zestawy audio, nawigacja, centra multimedialne: 3 lata lub 100 000 km;
– akumulator: 2 lata bez limitu kilometrów.
1. 2. Zakup samochodu przez osobę prawną lub osobę fizyczną w celu prowadzenia działalności gospodarczej: taksówka, nauka jazdy, płatny przewóz osób.
– gwarancja podstawowa: limit kilometrów 150 000;
– gwarancja na perforację blach nadwozia: limit kilometrów 150 000;
– powłoka lakierowa: limit kilometrów 150 000;
– fabryczne zestawy audio, nawigacja, centra multimedialne: 3 lata lub 100 000 km;
– akumulator: 2 lata lub 150 000 km.
Uwaga:
W przypadku, gdy nabywcą samochodu jest osoba prawna lub fizyczną, dokonująca zakupu w celu prowadzenia w/w działalności gospodarczej limit przebiegu pojazdu 100 000 km lub 150 000 km, ograniczający odpowiedzialność Gwaranta z tytułu udzielonej gwarancji ma zastosowanie wobec wszystkich następujących nabywców, w tym również osób fizycznych.
2. Gwarancja na powłokę lakierową i korozję powierzchniową blach nadwozia.
W przypadku wystąpienia wady powłoki lakierowej lub korozji powierzchniowej blach nadwozia pod powłoką lakierową, wadę należy zgłosić do Autoryzowanej Stacji Obsługi Kia niezwłocznie, jednakże nie później niż 30 dni od chwili jej stwierdzenia, pod rygorem odmowy świadczeń gwarancyjnych. Jeżeli wada z ostanie stwierdzona podczas przeglądu nadwozia pojazdu, należy uwzględnić z Autoryzowanym Warsztatem Kia dogodny termin naprawy, jednak w nieprzekraczającym terminie 30 dni od daty wykonania przeglądu. Gwarancja na powłok,ę lakierową i korozję powierzchniową dotyczy tylko i wyłącznie nadwozia pojazdu.
3. Gwarancja na perforację blach nadwozia.
Gwarancja na perforacje udzielana jest na elementy konstrukcyjne, stałe części nadwozia samochodu. Warunkiem utrzymania ważności gwarancji na perforację jest regularna i terminowa obsługa samochodu przez Autoryzowane Warsztaty Kia lub Warsztaty uprawnione, w zakresie okresowych przeglądów technicznych pojazdu oraz przeglądów nadwozia.
Przez perforację, do której odnoszą się zobowiązania powyższe, rozumie się tylko i wyłącznie korozję blachy elementu nadwozia na wskroś, przy czym kierunek działania procesów korozyjnych, powodujących perforację jest od strony wewnętrznej elementu do zewnętrznej.
4. Gwarancja na akumulator.
Gwarancja udzielana na akumulator obejmuje jego wymianę na nowy w przypadku stwierdzenia niesprawności wynikających z wady ukrytej, z wyłączeniem uszkodzeń mechanicznych oraz niesprawności wynikających z nieprawidłowego montażu dodatkowych odbiorników prądowych lub nieprawidłowej obsługi akumulatora.
5. Limitowana gwarancja na elementy eksploatacyjne.
5. 1. Gwarancja na okres 36 miesięcy bez limitu kilometrów:
a.) elementy układu zawieszenia, takie jak: przeguby kulowe sworzni wahaczy, tuleje metalowo -gumowe, tuleje drążka stabilizatora, łączniki drążka stabilizatora, amortyzatory wraz z poduszkami, poduszki silnika i skrzyni biegów i inne.
b.) elementy układu kierowniczego, takie jak: końcówki drążków kierowniczych, osłony gumowe przekładni kierowniczej.
c.) elementy układu przeniesienia napędu, takie jak: przeguby oraz osłony gumowe półosi napędowych, dwumasowe koła zamachowe.
d.) elementy układu wydechowego oraz filtr cząstek stałych.
5.2. Gwarancja dotycząca tylko wad fabrycznych do pierwszego przeglądu pojazdu:
Świece zapłonowe, świece żarowe, klocki i szczęki hamulcowe, tarcze i bębny hamulcowe, tarcza sprzęgła, docisk sprzęgła, łożysko wyciskowe, ramiona wycieraczek, przewody wysokiego napięcia, cewki zapłonowe, żarniki i diody, szyby, uszczelki szyb oraz uszczelki drzwi, paski klinowe i wielo-rowkowe, felgi, kołpaki, czynnik roboczy klimatyzacji, rolki i napinacze pasów napędowych.
6. Gwarancja na oryginalne części zamienne.
Kia gwarantuje, że wszystkie części zamienne są wolne od wad materiałowych i wykonawczych. Gwarancja dotyczy części lub akcesoriów zakupionych w sieci dystrybucyjnej Kia Motors. Gwarancja na części zamienne i akcesoria rozpoczyna się od daty ich nabycia, pod warunkiem instalacji części w Autoryzowanym Warsztacie Kia.
6.1. Zakup pojazdu prze osobę fizyczną na użytek własny lub osobę prawną do prowadzenia działalności gospodarczej.
Gwarancja producenta wynosi 2 lata bez limitu kilometrów.
6.2. Zakup samochodu prze osobą prawną lub osobę fizyczną w celu prowadzenia następujących działalności gospodarczej: taksówka, nauka jazdy, płatny przewóz osób itp
Gwarancja producenta wynosi 2 lata lub 40 000 kilometrów w zależności, co nastąpi wcześniej.
7. Gwarancja na oryginalny sprzęt audio
Gwarancja udzielana na oryginalny sprzęt audio wynosi 36 miesięcy lub 100 000 km w zależności co nastąpi wcześniej. Obejmuje ona usunięcie usterek wynikających z wadliwości elementów radia, CD, głośników, nawigacji, anteny oraz wzmacniacza i systemu USB (jeśli jest na wyposażeniu pojazdu) z wyłączeniem usterek mechanicznych lub spowodowanych nieprawidłową obsługą.
8. Gwarancja na opony
Gwarancję zapewnia producent opon.
Na koniec kilka słów od nas.
Jeśli macie Państwo jakikolwiek pytania dotyczące naszej gwarancji oraz napraw pogwarancyjnych kierujecie je proszę na jeden z naszych adresów mailowych:
serwis.gam@kiamotors.pl lub sprzedaz.gam@kiamotors.pl
Jesteśmy do Państwa dyspozycji.
Zespół KIA GAM