Używamy plików Cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Jeżeli nie chcą Państwo, żeby pliki Cookies były zapisywane na urządzeniu, z którego przeglądają Państwo
naszą stronę, prosimy o zmianę ustawień Państwa przeglądarki internetowej. Więcej informacji o Cookies znajdą Państwo na stronie wszystkoociasteczkach.pl.
GAM Dealer Kia Długołęka - Zumi
GAM Dealer Kia Długołęka - Youtube
GAM Dealer Kia Długołęka - Google+
GAM Dealer Kia Długołęka - Facebook

Dealer Kia Wrocław / Długołęka

Kia jedną z trzech najbardziej godnych zaufania marek popularnych.

Ranking Trusted Automotive Brand Study (TABS) tworzy się na podstawie badania preferencji zakupowych właścicieli samochodów, którzy noszą się z zamiarem zmiany auta. Ponad 50 procent posiadaczy samochodów marki Kia, którzy zamierzają wymienić samochód na nowy, wyraża chęć pozostania przy modelu tej samej marki.



 


















Wśród marek, które nie są luksusowe Kia została uznana za jedną z najbardziej godnych zaufania marek samochodowych po raz drugi z rzędu. Badanie Trusted Automotive Brand Study przeprowadza amerykańska agencja marketingowa AMCI Global. Zaufanie do marki jest jednym z kluczowych czynników, który przekłada się na lojalność wobec marki i procentuje decyzją klienta o pozostaniu przy tej samej marce przy wyborze kolejnego produktu. Tegoroczne wyniki badania TABS pokazują, że ponad 50 procent klientów Kia poleca auta koreańskiej marki innym lub deklaruje chęć pozostania przy marce Kia przy wyborze kolejnego samochodu.
 
„Budowanie zaufania nigdy nie jest łatwe. Wymaga wielu lat pracy i dostarczania samochodów najwyższej jakości, którą potwierdza jedyna w branży 7-letnia gwarancja. Ogromne znaczenie ma również znakomita sieć dilerów, dla których wysoki poziom obsługi klientów to podstawa działania” – powiedział William (Bill) Peffer, wiceprezes ds. Sprzedaży w Kia Motors America. „To dla nas zaszczyt, że od dwóch lat Kia jest uznawana za jedną z najbardziej godnych zaufania marek w branży motoryzacyjnej, które nie zaliczają się do luksusowych”.
 
W styczniu 2018 r. AMCI Global po raz drugi przeprowadziła badanie TABS. Wzięła w nim udział reprezentatywna próba 2.500 właścicieli samochodów 34 marek. „W obydwu edycjach naszego badania dealerzy marki Kia zasłużyli na bardzo wysokie zaufanie ze strony swoich klientów” – zauważył Ian Beavis, dyrektor ds. Strategii w AMCI Global. I dodał: „Pod względem zaufania klientów Kia plasuje się w ścisłej czołówce wśród popularnych marek samochodowych”.
 
 
źródło: www.kia.com